- 0243-248001
- 0243-248001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar asteptarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Recensamant
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Cuprins
a) ACTELE NORMATIVE
b) STRUCTURA ORGANIZATORICA, ATRIBUTII, PROGRAMUL DE FUNCTIONARE, PROGRAMUL DE AUDIENTE
c) NUMELE SI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PRIMARIEI
d) COORDONATE DE CONTACT
e) SURSELE FINANCIARE, BUGETUL SI BILANTUL CONTABIL
f) PROGRAME SI STRATEGII PROPRII
g) LISTA CUPRINZAND DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC
h) MODALITATE DE CONTESTARE
i) FORMULAR SOLICITARE IN BAZA LEGII 544/2001
Asigurarea accesului la informaţiile de interes public conform Legii 544/2001 se face din oficiu sau la cerere link formular cerere prin intermediul Compartimentului Registratură. Arhivă situat in incinta Primăriei comunei Grindu, telefon 0243-248001, la adresa de e-mail: primgrindu@yahoo.com sau la adresa Primăriei comunei Grindu, str. Primăriei, nr. 42, localitatea Grindu, județul Ialomita, www.grindu.ro
a) ACTELE NORMATIVE – care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Grindu: link opis legislativ
b) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUTII, PROGRAMUL DE FUNCTIONARE, PROGRAMUL DE AUDIENTE
Organigrama institutiei
– aprobată prin
- HCL nr.12 din 26.03.2025 privind transformarea postului vacant, în cadrul compartimentului asistenta sociala, ID ANFP 282010 şi actualizarea Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate Vizualizare
- HCL nr. 97 din 20.12.2023 pentru modificarea HCL nr. 94/28.11.2023 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei Grindu, judeţul Ialomiţa Vizualizare
- HCL nr. 94 din 28.11.2023 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei Grindu, judeţul Ialomiţa Vizualizare
- HCL nr. 94 din 28.11.2023 – Anexa 1 Organigrama Vizualizare
- HCL nr. 94 din 28.11.2023 – Anexa 2 Stat de funcţii Vizualizare
Structura organizatorică si atribuţiile aparatului de specialitate al Primarului – disponibile pe pagina instituţiei
Luni – Vineri: 08:30 – 16:30 între orele: 08.00 – 16.30
Luni – Marti – Miercuri, între orele: 08.00 – 16.30
Joi : 8.00-18.30 (Conform HG nr. 1487/2005)
Vineri, între orele: 08.00 – 14.00
Numele si prenumele Functia Zile de audiente Ore de audiente
Trîmbițașu Marian Primar Marti 10,00 – 14,00
Tănase Drăgan Viceprimar Joi 10,00 – 12,00
Lupă Viorel Secretar
NOTA:
Înscrierile în audiența se vor face in fiecare zi, intre orele 08,30 – 10,00, astfel:
– telefonic, la nr. 0243-248001
– personal;
– prin cerere scrisa depusa la Registratura .
Procedura de înscriere în audienţe este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Program de audienţe
c) NUMELE SI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PRIMARIEI
COMUNEI Grindu SI ALE FUNCTIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA INFORMATIILOR DE INTERES PUBLIC
Conducerea Primariei comunei Grindu:
Dl. Trîmbițașu Marian – Primar
Dl. Tănase Drăgan – Viceprimar
Dl. Lupă Viorel – Secretarul comunei Grindu;
Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: Dl. Lupă Viorel – Secretarul comunei Grindu
Denumire: Primaria comunei Grindu
Sediul: localitatea Grindu, str. Primăriei, nr. 42
Telefon: 0243-248001
Fax : 0243-248001
E-mail: primgrindu@yahoo.com
Site: www.grindu.ro
e) SURSELE FINANCIARE, BUGETUL SI BILANTUL CONTABIL
Bugetul propriu al comunei Grindu şi situaţiile financiare centralizate ale comunei trimestriale şi anuale sunt publicate pe site-ul instituţiei la următoarele adrese: Bugetul local
f) PROGRAME SI STRATEGII PROPRII :
– se pot consulta la sediul institutiei şi pe site la rubrica link
h) MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITATII SAU A INSTITUTIEI PUBLICE ÎN SITUATIA IN CARE PERSOANA SE CONSIDERA VATAMATA IN PRIVINTA DREPTULUI DE ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE
În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea 544/2001 şi ale art. 36 din HG nr.123/2002, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr. 544/2001
Plângere administrativă 1 click aici și 2 click aici
i) FORMULAR SOLICITARE IN BAZA LEGII 544/2001