- 0243-248001
- 0243-248001
Organigrama
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar asteptarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Recensamant
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- HCL nr. 97 din 20.12.2023 pentru modificarea HCL nr. 94/28.11.2023 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei Grindu, judeţul Ialomiţa Vizualizare
- HCL nr. 94 din 28.11.2023 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei Grindu, judeţul Ialomiţa Vizualizare
- HCL nr. 94 din 28.11.2023 – Anexa 1 Organigrama Vizualizare si HCL nr. 94 din 28.11.2023 – Anexa 2 Stat de funcţii Vizualizare
- HCL nr. 3 din 08.02.2022 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei Grindu, judeţul Ialomiţa Vizualizare
- HCL nr. 3 din 08.02.2022 Anexa 2 stat de functii Vizualizare si HCL nr. 3 din 08.02.2022 Anexa 1 organigrama Vizualizare
- HCL nr. 37 din 29.07.2021 privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale aparatul de specialitate al primarului comunei Grindu, judeţul Ialomiţa Vizualizare
- HCL nr. 37 din 29.07.2021 – Anexa 1 Organigrama Vizualizare si HCL nr. 37 din 29.07.2021 – Anexa 2 Stat de functii Vizualizare
- HCL nr. 32 din 23.12.2020 aprobare organigrama si stat functii Vizualizare
- HCL nr. 32 din 23.12.2020 – Anexa Organigrama Vizualizare si HCL nr. 32 din 23.12.2020 – Anexa Stat de functii Vizualizare
- HCL nr. 45 din 16.12.2019 aprobare Organigrama si Stat de functii Vizualizare
- HCL nr. 45 din 16.12.2019 Anexa Organigrama Vizualizare si HCL nr. 45 din 16.12.2019 Anexa Stat de functii Vizualizare
- HCL nr. 35 din 01.10.2018 pentru modificarea și completarea organigramei și a ștatului de funcții ale aparatului de specialitate al primarului comunei Grindu precum și stabilirea salariilor de bază pentru funcțiile nou înființate din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Grindu, judeţul Ialomiţa (Adaugat la data 01.10.2018) Vizualizare
- HCL nr. 35 din 01.10.2018 anexa 1 Organigrama (Adaugat la data 01.10.2018) Vizualizare
- HCL nr. 35 din 01.10.2018 anexa 2 Stat de functii (Adaugat la data 01.10.2018) Vizualizare
- HCL nr. 35 din 01.10.2018 anexa 3 salarii (Adaugat la data 01.10.2018) Vizualizare